Održavanje
21.12.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena premija Uniqa osiguranja za period od 25.12.2021. do 25.12.2022.godine u iznosu od 6126 dinara.
05.11.2021.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2021. i 12.2021. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
24.05.2021.- Obaveštavaju se stanari da je ponovo podnet Zahtev GO Rakovica za postavljanje gelendera i rukohvata u okolini zgrade.
20.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen ostatak duga za sanaciju oštećenog dela fasade u uznosu od 4.000 dinara.
07.04.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena kontrola el.instalacija.
PONUDA ZA PROVERU
ELEKTRO INSTALACIJA
Da li ste saglasni da se uvede redovna mesečna kontrola
zajedničkih elektro instalacija koja iznosi 500 din po stanu a koja se ne bi
dodavala na vaš mesečni račun već bi se plaćalo sa računa iz fonda Stambene
zajednice. U tu redovnu kontrolu spada provera ispravnosti zajedničkih elektro instalacija a
po potrebi vrši se besplatna zamena štekera,utičnica i običnih sijalica.
Vaš glas da li ste za ili protiv provere elektro instalacija možete poslati
putem SMS-poruke (uz obavezan broj stana I adresu SZ) na jedan od br.tel.
060/737-8886 ili na e-mail susedgradska23@gmail.com
. Svoje glasanje možete obaviti
najkasnije do 10.04.2021.god.
29.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćen deo iznosa za sanaciju oštećenog dela fasade u uznosu od 49.000 dinara.
28.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je izvršena kontrola el.instalacija
26.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je majstor sanirao oštećeni deo fasade
04.03.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena kontrola el.instalacija.
27.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je izvršena kontrola el.instalacija i zamena sijalica.
02.02.2021.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena kontrola el.instalacija.
27.01.2021.- Obaveštavaju se stanari da je izvršena kontrola el.instalacija.
13.01.2021.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 01.2021. i 02.2021. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
MESEC |
DATUM |
STANOVI |
JANUAR 2021. |
01,02,03,04 |
5,6 |
JANUAR 2021. |
05,06,07,08 |
1,2 |
JANUAR 2021. |
09,10,11,12 |
3,4 |
JANUAR 2021. |
13,14,15,16 |
5,6 |
JANUAR 2021. |
17,18,19,20,21 |
1,2 |
JANUAR 2021. |
22,23,24,25,26 |
3,4 |
JANUAR 2021. |
27,28,29,30,31 |
5,6 |
FEBRUAR
2021. |
01,02,03,04 |
1,2 |
FEBRUAR 2021. |
05,06,07,08 |
3,4 |
FEBRUAR 2021. |
09,10,11,12 |
5,6 |
FEBRUAR 2021. |
13,14,15,16 |
1,2 |
FEBRUAR 2021. |
17,18,19,20 |
3,4 |
FEBRUAR 2021. |
21,22,23,24 |
5,6 |
FEBRUAR 2021. |
25,26,27,28 |
1,2 |
24.12.2020.- Obaveštavaju se stanari da je izabrana firma Jovanović gradnja za sanaciju dela fasade. Plaćanje će se izvršiti na 4 jednake mesečne rate, počev od decembarskog računa.
22.12.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo prikupili tri ponude za sanaciju oštećenih delova fasade:
02.12.2020.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena premija Uniqa osiguranja za period od 25.12.2020. do 25.12.2021.godine u iznosu od 6127 dinara.
28.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da su postavljeni led reflektori sa senzorom na glavnom i sporednom ulazu.
03.11.2020.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2020. i 12.2020. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
10.09.2020.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen ram za novi kućni red
OBAVEŠTENJE STANARIMA
OBAVEŠTENJE STANARIMA
26.06.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili 3 ponude za krov
OBAVEŠTENJE STANARIMA
07.04.2020.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor od JP "Gradsko stambeno" na naš Zahtev za sanaciju fasade.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
16.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je podnet Zahtev JP "Gradsko stambeno" za sanaciju fasade iz akumuliranih sredstava na računu stambene zajednice kod JP "Gradsko stambeno"
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
16.03.2020.- Obaveštavaju se stanari da je ponovo podnet Zahtev GO Rakovica za postavljanje gelendera i rukohvata u okolini zgrade.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
03.01.2020.- Obaveštavaju se stanari da je većina stanara glasala da se uvedu MTS optički kablovi u zgradu. Ako je neko zainteresovan za njihove usluge a još uvek nije korisnik moći će sa MTS-om da napravi ugovor posle postavljanja kablova.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
03.01.2020.- Obaveštavaju se stanari da je plaćena premija osiguranja za period od 25.12.2019. do 25.12.2020.godine u iznosu od 6127 dinara.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
27.12.2019.- Obaveštavaju se stanari da je potpisan ugovor sa UNIQA osiguranjem.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
07.11.2019.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 11.2019. i 12.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
21.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili ponudu od JP "Gradsko stambeno" za poveravanje poslova izvođenja radova i detaljan predmer građevinsko - zanatskih radova na krovu.
Ponudu sa specifikacijom poslova ćemo postaviti na vidno mesto pored poštanskih sandučića. Molimo vas da pročitate ponudu i izjasnite se o svojoj odluci na Anketnom listu u narednih 10 dana.
Napominjemo, da je ovo samo ponuda od JP "Gradsko stambeno" i da ne postoji obaveza da se prihvati. U svakom slučaju, dogovoreno je na prethodnom sastanku da se prikupe ponude i od privatnih firmi koje se bave tim poslom.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
04.10.2019.- Obaveštavaju se stanari da je izvršena zamena cilindra na ulaznim vratima i izrada ključa. Cena usluge je 4100 dinara.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
27.09.2019.- Obaveštavaju se stanari da će u toku današnjeg dana biti započeti radovi na postavljanju interfonskog sitema. Radovi će trajati nekoliko dana.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
30.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je na anketi koja je postavljena za krečenje ulaza uz subvenciju Roma Company za materijal, svoju saglasnost dao 1 stanar tako da ponuda nije prihvaćena.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da je postavljen anketni list u ulazu zgrade SUBVENCIJA (ROME COMPANY) za krečenje zgrada.
Molimo stanare da svojim potpisom jesu li za ili protiv glasaju kako bismo mogli da apliciramo za subvenciju do 01.09.2019.
Anketa će stajati do 13.08.2019. u ulazu zgrade kako biste mogli da date svoj glas.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
01.08.2019.- Obaveštavaju se stanari da su majstori JP "Gradsko stambeno" bili i izvršili pregled krova, po našem zahtevu od 21.05.2019. godine.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
31.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da je podnet Zahtev JP "Gradsko stambeno" za zamenu kanalizacione cevi - vertikale jer je popucala od starosti.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
24.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da su se vlasnici stanova broj 3.,4.,5. i 6. jednoglasno izjasnili da prihvataju ponudu za interfon firme Tepol-mg doo u ukupnom iznosu od 45600 dinara.
Plaćanje će se izvršiti u dve rate po 5700 dinara, u julu i avgustu preko računa za održavanje i upravljanje zgradom.
Montaža i puštanje u rad interfona će biti izvršeni tek kada iznos bude u celosti uplaćen.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
22.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da su 19.07. servisirani PP aparati.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
04.07.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili 3 ponude za servisiranje PP aparata i zamenu bravica na ormarima. U nastavku su iskazane cene ukupno za 3 komada:
1. Trosador - 4560 dinara
2. Vatrotehna - 7000 dinara
3. Vatrolux - 2800 dinara
Za sve ponude važi da u cenu nisu uračunati eventualni troškovi za zamenu rezervnih delova, kao ni prah ili gas.
Shodno ponudama koje smo dobili, smatramo da bi trebalo angažovati firmu Vatrolux koja je dala najpovoljniju ponudu.
Ako se neko od stanara ne slaže sa našim predlogom, molimo da u naredna 3 dana iznese svoje mišljenje putem e maila, telefonom ili na Viber grupi.
Ako se niko ne oglasi do ponedeljka 8.07. smatraćemo da je naš predlog usvojen.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
21.05.2019.- Obaveštavaju se stanari da je podnet Zahtev JP "Gradsko stambeno" da se izvrši provera i popravka krova na mestima gde je potrebno, jer se stanari žale na curenje vode i prokišnjavanje.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
17.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili ponudu za ugradnju interfonskog sistema.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
15.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je spisak stanara prošle nedelje donesen i predat gospodinu Branku iz stana broj 5 kako bi bio postavljen na vidno mesto u ulazu.
Zahvaljujemo se na pomoći i saradnji.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
10.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da smo dobili odgovor od JP"Gradsko stambeno" na našu reklamaciju na usluge čišćenja.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
09.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je kupljen ram za spisak stanara po ceni od 350 dinara.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
04.04.2019.- Obaveštavaju se stanari da je podnet Zahtev JP "Gradsko stambeno" da se izvrši mašinsko pranje stepeništa u zgradi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
17.12.2018.- Obaveštavaju se stanari da je u ulazu zgrade postavljen raspored dežurstava za otklanjanje snega za 12.2018. i 01.2019. godine.
Prema tom rasporedu odgovornost određenog dana je na korisniku tj vlasniku stambenog / poslovnog prostora koji je zadužen za otklanjanje snega.
U slučaju kontrole od strane nadležnog inspektora i nalaza o neispunjenju obaveze, kazna će biti dostavljena onima koji su naznačenog datuma bili navedeni kao odgovorni.
Obaveze čišćenja snega su raspoređene jednako po stanovima radnim i neradnim danima i praznicima. Svaki dan pokriva 2 - 5 stanova ( u zavisnosti od veličine zgrade ) tako da u slučaju da neko nije u mogućnosti da izvrši svoju dužnost iz objektivnih razloga, uvek može neko od ostalih dežurnih da obavi čišćenje.
Spisak je orjentacionog karaktera i stanari ga se ne moraju pridržavati, ali važno je da u svakom trenutku bude čist prilaz zgradi.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
16.11.2018.- Obaveštavaju se stanari da je predat Zahtev JP" Gradsko stambeno" za ponudu za popravku interfona i brave na ulaznim vratima u zgradu.
O odgovoru koji dobijemo stanari će biti blagovremeno obavešteni.
OBAVEŠTENJE STANARIMA
08.10.2018. - Obaveštavaju se stanari da smo kontaktirali MTS i KABELNET, firmu koja vrši postavljanje kablova, a sve u vezi optike koja se uvodi u vašoj zgradi.
Obavestili su nas da oni imaju Odluku od 18.06.2018. godine koju je potpisalo 5 stanara ( od ukupno 6 ) što im je sasvim dovoljno da bi mogli da pristupe datim aktivnostima. Takođe su nas obavestili da ta Odluka zamenuje Ugovor i da ima istu pravnu snagu, pa u skladu sa tim sada vrše montažu.
Коментари
Постави коментар